French Online help file on 4.3.2

Hi folks,

Just a question to the ETC team, especially to the french part of it... How come is the online help file in Congo such a mess? I can understand some parts of the french help file have not been translated yet, but how come is it not up-to-date? Example : in v.4.3.2, constant function for channels no longer exists, Park function replaced it. In the help file, there is still constant function page...

Could you please keep this file up-to-date? And please translate it? I saw also some parts in this file in italian...

One more thing : plenty of french-speaking Congo Customers are still waiting for a french manual. the only one they have is version 4.0.4...


thanks


Stephan
Parents
  • bonjour Stephan,

    Je ne peux rien faire pour  le manuel et l'aide en ligne mais je peux en revanche répondre aux questions en français.

     

    cordialement, Pilou 

  • Merci Pilou..

    J'ai posté ce message pour différents clients que nous avons dans la région genevoise et qui ne cessent de me demander - et ils ont raison - un manuel Congo en français. J'espère faire réagir par là les personnes responsables de la traduction du mode d'emploi...

    Je pense qu'avoir un manuel à jour est vraiment un minimum, que ce soit en pdf sur le site d'ETC ou directement sur la machine.


    Stephan
Reply
  • Merci Pilou..

    J'ai posté ce message pour différents clients que nous avons dans la région genevoise et qui ne cessent de me demander - et ils ont raison - un manuel Congo en français. J'espère faire réagir par là les personnes responsables de la traduction du mode d'emploi...

    Je pense qu'avoir un manuel à jour est vraiment un minimum, que ce soit en pdf sur le site d'ETC ou directement sur la machine.


    Stephan
Children
No Data
Related