Independents

Hallo, ist es vielleicht Möglich in Zukunft, mehr als einen Kreis auf die Indipendents mit Intensitäten zu pachen, zum Beispiel für unser Foyer oder Putzlicht? Das wäre echt toll, wenn man dazu die Möglichkeit hätte.

Außerdem eine Non Dim Einstellung wäre auch nicht schlecht.

I try in English,

Hello,

in the future is it impossible, to patch more than one channel with own Intensitiv? For example for our Foyer or Houslight.That would be great ,to have this chance.

Also, a Non Dim Option would be great.

Any ideas?

Thanks

Thorsten



[edited by: Scholle at 5:06 AM (GMT -6) on Thu, Nov 22 2007] [edited by: Scholle at 5:02 AM (GMT -6) on Thu, Nov 22 2007] [edited by: Scholle at 5:02 AM (GMT -6) on Thu, Nov 22 2007]
Parents
  • Hallo Thorsten!

    Auf die Independents kann man zuweisen, so viele Kreise wie man will. Man muß nur die erwünschte Kreise im "Independent-Einstellungen" Dialogfenster wählen und Lichtstärke stellen.

    Auch, es gibt in der Output-Liste "Kurve" - wenn man Non Dim braucht, soll man "Full at 1" wählen.

    And now in English:

    To assign multiple channels to an Independent, simply select channels and set levels as normal in the Independent Setup wizard.

    To set outputs as Non Dim, use the Dimmer Curve setting and use the "Full at 1" curve.

    I hope this helps!

    Thanks-

    Sarah
     

Reply
  • Hallo Thorsten!

    Auf die Independents kann man zuweisen, so viele Kreise wie man will. Man muß nur die erwünschte Kreise im "Independent-Einstellungen" Dialogfenster wählen und Lichtstärke stellen.

    Auch, es gibt in der Output-Liste "Kurve" - wenn man Non Dim braucht, soll man "Full at 1" wählen.

    And now in English:

    To assign multiple channels to an Independent, simply select channels and set levels as normal in the Independent Setup wizard.

    To set outputs as Non Dim, use the Dimmer Curve setting and use the "Full at 1" curve.

    I hope this helps!

    Thanks-

    Sarah
     

Children
  • Danke Sarah.

    Wir haben die Smartfade ML erst seid kurzer Zeit.Es war dann ein Denk Fehler von mir.Sorry. Das ist echt gut, dass ich dann alle beliebigen Kreise auf die IND legen kann.Ich liebe die Smartfade.

    Danke für deine Hilfe.

    I try in English

    Hello Sarah.

    We got the Smartfade since a short time. It was a mistake from myself, sorry.It is a great Function to create all channels to the IND.I love the Smartfade.

     Thanks for help.

     

    Gruß

    Thorsten



    [edited by: Scholle at 4:54 AM (GMT -6) on Tue, Nov 27 2007]
  • Der Fehler liegt bei mir! Mit Congo geht's aber mit SF geht's nicht. Es tut mir Leid! (Nächstes Mal werde ich den Forumtitel besser lesen....)

    Entschuldigung!

    Sarah

     

    Now in English - Mea Culpa! I should read the forum title before responding.... In SmartFade only one dimmer can be patched to an independent - in Congo you can assign as many as you like. Sorry for the confusion!
     



    [edited by: sclausen at 8:36 AM (GMT -6) on Tue, Nov 27 2007]
  • Ist Kein Problem Sarah,

    gibt es die Funktion bei der Smartfade ML IND bei einen Update vielleicht??

    In Future, could we have this Funktion for the Smartfade ML (Independens) with a Update, perhaps?

     

    Gruß

    Thorsten



    [edited by: Scholle at 2:54 AM (GMT -6) on Wed, Nov 28 2007]
  • Wir werden es erachten. :-)

     

    We will consider it. :-)

     

    Thanks!

     

    Sarah 

Related